vrijdag 6 maart 2009

Your blog is feel good

Hé, zei Bauke gister, je hebt een nieuwe reactie op je blog. En inderdaad, behalve van Linda (waarvoor dank!) stond er een berichtje van good girl: “Your blog is feel good”. Nou is dat precies mijn bedoeling, een “feel-good-blog” (zoals je ook wel “feel-good-movies” hebt), dus die kon ik in m’n zak steken. Leuk hoor!

Geinig ook, ik begin dus al een beetje te integreren. Wel vreemd. Zou good girl mijn blog dan kunnen lezen? De foto’s van Bibi zijn natuurlijk wel erg feel good. Of zouden het Michael Jacksons vegetables zijn? Ik klikte haar profiel open en begon een donkerbruin vermoeden te krijgen. De foto zag er niet erg Chinees uit. De bijgaande tekst wel:

成人用品,性用品,性保健品,情趣用品,SM用品,女性用品,男性用品,同性用品,后庭用品,安全套,润滑用品,服饰系列......

Lang leve de google-vertaalmachine, die in 1 seconde (weliswaar krom, maar een kniesoor die daar in dit geval op let) Nederlands van Chinees maakt:

Volwassen leveringen, leveringen, seksuele gezondheidszorg producten, erotische, SM, producten voor vrouwen, mannen goederen, van hetzelfde geslacht leveringen, nadat het Hof van leveringen, condooms, smering levert, kleding Series.

Van dattum dus. Waarschijnlijk een of andere Chinees die aan de hand van een lijst trefwoorden het net afstruint op zoek naar gelijkgestemden, waar hij (want bij nader inzien vermoed ik eigenlijk dat good girl geen meisje is) zaken mee kan doen. Hmmm. Ik lees mijn laatste berichtje er nog eens op na, vind asshole, pubic hair en gaydar en feel me not quite as good meer als zo even.

1 opmerking:

  1. lieve Sanne, heel leuk is de site geworden! En de verhaaltjes zijn nog leuker en de foto's van Bibi zijn het leukste. En dat voor een digibeet, niet gek. Jammergenoeg lukt het nog niet om er een knuffelknop aan toe te voegen. groetjes en liefs Juul en de mannen PS gefeliciteerd met onze Franse zuster.

    BeantwoordenVerwijderen