dinsdag 31 maart 2009

Where is the bunny?

Zei ik nou gisteren nog dat ik mijn coupe Catweazle geaccepteerd had??!

Er had misschien al een belletje moeten gaan rinkelen toen Bibi vorige week bij Pips vol overtuiging op míj wees, nadat de juf haar had gevraagd waar het konijn was, maar vanochtend moest ZELFS Bauke lachen om mijn haar. Bauke, die het nog niet zou opvallen als ik met een geblondeerde mohawk bij de kapper vandaan kom. Ik moet er zelf aan gewend zijn geraakt, maar zo erg is het dus...

Misschien wordt het tijd voor stekeltjes? Iets anders biedt vrees ik geen soelaas. (Dat permanentje was een serieuze overweging, maar volgens Juul kwam alleen Wilco daar in een ver verleden mee weg. Dus nu twijfel ik weer. Ik kan natuurlijk ook eerst een permanentje proberen, en als het dan niks is, alsnog stekeltjes.)

Vanmiddag is er trouwens paasfeest bij Pips. Met hapjes enzo. Ik zal een mandje eieren meenemen.

1 opmerking:

  1. waarom het niet gewoon nog wat laten groeien en het opsteken? Stekels moeten nl. ook bewerkt worden wegens groot kruingevaar met gel en als het tegenzit met fohn! x Juul

    BeantwoordenVerwijderen