maandag 23 maart 2009

Lip effect Q10

Afgelopen zomer was Frank Sanders, de weduwnaar van Jos Brink, op AT5, bij zo’n interviewprogramma op een boot. Jos was toen denk ik ruim een jaar dood en Frank had nog niet het hart gehad zijn spullen op te ruimen. Hij kwam ook nog steeds overal labello’s tegen – daar was Jos namelijk helemaal aan verslaafd. Ik heb precies zo’n verslaving, en toen ik die Frank Sanders dat verhaal hoorde vertellen dacht ik: arme Bauke, als ik eerder ga, ik heb ook labello’s in elke la, elke kast, elke zak van elke jas.

Ik maak wel eens een uitstapje naar een ander merk, maar dat valt dan toch tegen. De smaak is niet goed, de glans te hevig, te substantie te plakkerig – er is altijd iets mis mee. Paniek dus ook toen ze op een dag ineens mijn subsoort, de caregloss & shine, niet meer hadden! Uit de handel genomen! Gelukkig kwam Labello met een nieuw soort, ook erg fijn lipspul, de lip effect Q10, waaraan ik nu helemaal hooked ben. Maar, mijn voorraadje is tegenwoordig natuurlijk wel net even wat groter dan vroeger. Ik ben gekke Henkie niet.

Vanuit die gedachtengang heb ik, voordat we naar Hong Kong verhuisden, ook nog maar eens goed ingeslagen. Elke keer als ik naar de Etos ging en ik aan de kassa dat labello-display zag staan, deed ik, net voordat de kassajuffrouw alles aangeslagen dacht te hebben, een greep in het display naar nog maar weer een stuk of twee, drie van die labello’s: "Doe deze ook nog maar". Die kwam ik dus allemaal weer tegen, bij het uitpakken van de dozen.

En gelijk had ik hoor, ik heb die lip effect Q10 hier nog nergens gezien.

1 opmerking:

  1. Zal ik er straks nog maar een paar of wat meenemen dan ? :)

    BeantwoordenVerwijderen