dinsdag 5 mei 2009

Ons blok






















Zondag vanaf de boot naar Macau een foto gemaakt van "ons blok". Het was een beetje heiig. Onze flat is die meest rechts (zie pijl). Helemaal links wordt al vier jaar gebouwd aan het langste gebouw (436 meter) van Hong Kong, ICC, het International Commerce Centre, dat klaar moet zijn in 2010. De oranje "gevel" op de begane grond is een ingang naar Elements, een shoppingmall met o.a. veel grote merken, de eco-super, verschillende restaurants, een bioscoop en een ijsbaan. Eronder is het station met de metro en trein; erop (tussen de gebouwen) een publieke open ruimte met o.a. een grote speeltuin, grasvelden, een plein met restaurants en terrasjes en Biebjes playgroup.

3 opmerkingen:

  1. Hallo, eerst vind ik een 'buurvrouw' in The Arch, en nu jij in Sorrento, wat leuk. En wat een leuke log, ik kan zien dat je een pro bent.
    Wij wonen in The Waterfront en kijken uit op het plein en Pips.
    Om de week verschijnt mijn column over ons leven hier op www.vrouw.nl (even reclame maken ;-)

    Groetjes en wie weet tot ziens?

    Grrrr, Wytske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat grappig en wat een leuke columns op vrouw.nl! Waar ben jij te bemeelen?
    Groetjes, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik zat later te denken dat ik dat er niet bij had gezet, apenstaartje "mag" niet dus dan maar zo: wytske_mertens at hotmail punt com. :-)))

    BeantwoordenVerwijderen