woensdag 30 september 2009

PS:

Toegegeven, het was een beetje een vilein stukje gisteren. Vooral van die laatste alinea dacht ik vanochtend: Auw! Moest dat nou echt? Ik weet per slot van rekening ook wel dat Jan en Thea het niet slecht bedoelden. Toch vond ik dat ze het een beetje verdienden. Op Internet heeft en geeft iedereen maar z’n mening over alles en iedereen, vlug vlug, krabbel krabbel, één klik op de muis en klaar. Heel vaak zonder verder te kijken dan hun neus lang is en nog veel vaker uit profileringsdrang. Begin een blog! denk ik dan. Maar dat is natuurlijk maar mijn bescheiden mening. Ondertussen heb ik toch ook lichte wroeging. Jan, Thea: mea culpa - een beetje.

4 opmerkingen:

  1. Typisch Sanne. Je verontschuldigen voor iets waar je je niet voor hoeft te verontschuldigen. Lekker jezelf blijven!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond em ook wel lekker Sanne die Jan en Thea brief. Een beetje vilein is wel fijn en vooral lekker duidelijk. Zo ken ik je ook! Hou die peper er maar in.
    Bovendien mag de hele wereld weten dat jij naast een supermama met een gezonde kritisch-ironisch-hilarische kijk op de wereld (in dit geval de chinese, maar dat is slechts toeval) ook een schrijver met een geslepen pennetje bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank Hunnies. Daar doet de bloggert het hem nou allemaal voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat je noemt 'alleen maar reageren vanuit het eigen refentiekader'. Thea is zelf een beetje ongelukkig. Moest wel lachen om je reactie haha.
    Anyway, leuk om weer te lezen en helemaal leuk dat je meer mag publiceren!
    dikke zoen
    Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen