dinsdag 30 juni 2009

Ground control to Major Tom

Omdat het Bibeltje ons sinds een kleine week zo’n beetje volcontinu uit de slaap houdt (brullend in haar eigen bed of woelend in dat van ons) besloten wij gisteravond een nieuwe tactiek toe te passen. Die van het negeren.

Niet te doen natuurlijk.

Bibi brult door alle muren heen dus van slapen komt niks. In plaats daarvan liggen we onszelf op te vreten in bed, worden we verscheurd door medelijden, wanhoop en woede en proberen we heel hard ons verstand niet te verliezen.

Omdat die oordoppen (die we maar weer eens ergens uit een kast hebben gevist) ook geen reet helpen en ik het negeren niet vol dreig te houden, zet ik mijn ipod op mijn kop. Pas als ik tussen de nummers door drie keer ons kleine schetekind niet meer heb gehoord, durf ik de doppen weer uit mijn oren te trekken. Om drie uur ‘s nachts gaan ze er weer in. Mijn halve Bowie-verzameling komt zo voorbij.

Planet earth is blue
And there’s nothing I can do


Vanochtend was ons schatje weer het zonnetje in huis.

2 opmerkingen:

  1. Je vraagt je soms af waarom je eigenlijk zoveel houdt van iemand die je zoooooooo kan sarren door je je slaap te ontnemen. Maar ja, dan lacht ze naar je in de morgen, slaat ze haar armpjes om je heen en dan weet je het weer.

    Het negeren heeft bij ons ook even geduurt, maar na 2 nachten had ze het ineens door. En sindsdien is ze 's nachts niet meer wakker en slaapt ze 's morgens ook langer. Geen idee hoe lang dat nog gaat duren, maar we genieten er volop van!

    Sterkte, en mocht je nieuwe muziek voor op je ipod willen, dan kom maar een keer gezellig langs!

    liefs Ryanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! T'is wat, zo'n Bibeltje!
    Misschien helpt valium, of een borrel...of een combinatie...nee niet voor Bibi maar voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen