dinsdag 16 juni 2009

Gezelligheid!

Gisterenmiddag zijn Rick en Jaime dus aangekomen. Erg gezellig hoor, vrienden over de vloer. 's Avonds zijn we met z'n vijven uit eten geweest bij een Thai in Elements (zie foto hieronder) en daarna hebben we ze nog even kort het uitzicht vanaf onze "roof garden" op het eiland laten zien. Thuis nog een drinkedrankje gedronken en daarna naar bed.

(Bibi en Rick hebben de hele nacht heerlijk geslapen, Jaime werd elke twee uur wakker, Bauke lag te woelen en ik was zelf de hele nacht in een soort sluimertoestand.)

Vanochtend was het vreselijk bewolkt en grauw dus ik zag het somber in qua buitenactiviteit, maar het is inmiddels half vier 's middags en nog steeds droog. Bauke moest vanochtend gewoon naar zijn werk. Om tien uur kwam de oppas en ben ik met Rick en Jaime een eindje gaan wandelen, door Kowloon Park, over Canton Road en langs de promenade met uitzicht op het eiland. Dat blijft toch bijzonder, ook als je hier woont. Een kopje koffie gedronken aan het water en toen zijn Rick en Jaime met de Star Ferry naar het eiland gegaan, en ben ik weer naar huis getogen om boodschappen te doen en de oppas af te lossen.

Vanavond komt er weer een oppas en gaan we met z'n viertjes uit eten bij Aqua, waar je heerlijk moet kunnen eten en een fantastisch uitzicht schijnt te hebben op de skyline van Hong Kong Island. Ik ben benieuwd, we hebben een tafel aan het raam.

PS:
Op weg naar het vliegveld om Rick en Jaime gisteren op te halen, werd ik (Wytske: je had gelijk!) gebeld door Yoga-Jerry. Of Ilse en ik nog een keertje wilden terugkomen voor weer een gratis proefles, maar nu dan echt in het Engels. Net toen ik Jerry een enorme veeg uit de pan wilde gaan geven, werd de verbinding verbroken. Jerry belde nog een keer, en hoewel ik hem die panveeg graag had gegeven, kreeg ik mijn telefoon net niet op tijd uit mijn tas gevist. Toch niet te geloven! Zeer benieuwd of het hierbij blijft. Wytske: wat voorspel jij?

1 opmerking:

  1. Zeker gaan ze je nog meer bellen! :-) Ik moet wel erbij zeggen, ter karige verdediging van 'mijn' yoga school, dat het zoals mijn vriendin M. al zei, niet alleen Planet Yoga is dat op deze manier aan 'sales' doet. Is heel HK. Ik had het er gisteren nog over met mijn Chineze collega, en zij had er ook al van gehoord en zei uit zichzelf dat ze eigenlijk een andere tactiek toe zouden moeten passen op Westerlingen. :-))) Maarre.... wel lief blijven he? Die mensen doen ook maar hun werk! Het is een andere cultuur en zo en zo en zo. :-P

    BeantwoordenVerwijderen